tirsdag den 17. februar 2009

Rejseklar

Jeg har lige sprunget et par punkter over, men vender stærkt tilbage og klarer dem senere. Grunden er, at jeg gerne ville have lidt underholdning med til togturen til Hamburg. Jeg har fået ordnet mp3, fået lagt musik fra en cd over på den, fået podcastet et par udsendelser fra DR, og så troede jeg at jeg nemt også lige kunne downloade en lydbog. Men det tager altså længere tid, end jeg lige troede. Så Lydbogen må vente til jeg er tilbage igen. Har jo brugt/fået hjælp herhjemme lå jeg skulle have nyt musik på min gamle mp3. Men nu kan mor selv. Nu er det klar til turen, så mangler så bare at få pakket alle de andre ting.

1 kommentar:

Marion sagde ...

Hej Lis Håber du og I alle nyder det. Flot klaret. Jeg afventer en mp3 snarligst. Glæder mig også til selv at have en. Det dutter ikke med en fælles med gemalen - man hører vel sin egen musik og egne udsendelser. Vil også forsøge mig til ferien min.
Nu gode tanker en fredag eftermiddag. Skal ud og spise fint med Ebbe og Sofie i aften.
Knus Marion