tirsdag den 24. marts 2009

Download af både musik og lydbog

Ja, nogen gange er man bare lidt hurtig på returknappen og så sprøjter der lige en overskrift ud uden indhold. Men nu til indholdet.
Jeg har i dag fået både downloadet en cd og en lydbog fra henholdsvis netmusik og netlydbog. Det første gik uden problemer og så troede jeg at jeg kunne gå på vandet, men rendte ind i problemer med lydbogen, da den skulle overføres til mp3, jeg havde ikke licens til det. Jeg gav ikke op og prøvede på forskellige måder og så lykkedes det til sidst, men hvordan og hvorledes vil jeg helst ikke redegøre for. Jeg har aldrig været god til at høre lydbog, men nu giver vi det en chance igen. Jeg skal også prøve at podcaste en af DR's krimier.
I morgen må jeg så se at få nået de sidste af de 23 ting, jeg vil gerne være færdig til på torsdag.

Ingen kommentarer: